چگونه جواهرات خود را به درستی به نمایش بگذاریم؟

45435345 چگونه جواهرات خود را به درستی به نمایش بگذاریم؟

نمایش طلا و جواهرات در مغازه ها و فروشگاهها به طور مستقیم با فروش مرتبط است. هنگامی که توسط گروه NPD تحقیق شد، مشخص شد که نمایشگرهای شیشه ای بر 24٪ از خریدها تأثیر می گذارد. هنگامی که مشتریان واقعاً از فروشگاه شما بازدید می کنند، نمایشگرها نقش بسیار بیشتری در تأثیرگذاری بر تصمیمات آنها دارند.


به این موضوع فکر کنید: از هر 10 مشتری که از یک فروشگاه بازدید می کنند، 7 نفر با قصد خرید می آیند. این به نمایشگرهای جواهرات شما قدرت زیادی می دهد که می توان از آن برای جذب مشتریان و افزایش فروش استفاده کرد.


ایده های نمایش جواهرات برای فروشگاههای طلا فروشی


قبل از شروع، مهم است که قدرت تجارت بصری جواهرات را در نظر داشته باشید.تجارت بصری عمل نمایش محصولات با هدف جذب مشتریان و تشویق آنها به خرید است. تجارت بصری، به ویژه تجارت بصری جواهرات، می تواند در تاثیرگذاری بر خریدهای فوری بسیار موثر باشد.

حتی خریدهایی که با دقت برنامه ریزی شده اند – جایی که مشتریان ایده واقعی از آنچه قصد خرید دارند – را نیز می توان به تنظیمات صفحه نمایش جواهرات شما نسبت داد.اگر آنها کالایی را که فعالانه به خرید آن فکر می کنند یا چیزی شبیه آن را نبینند، فروشگاه شما را ترک خواهند کرد. 

اکنون، به ایده های تجاری بصری جواهرات خواهیم پرداخت!

ایده های نمایش جواهرات ذکر شده در زیر می توانند با هم استفاده شوند. یا، می توانید یک ایده نمایش جواهرات را فیلتر کنید تا به فروشگاه خود جلوه ای منحصر به فرد بدهید.

جواهرات خود را بر اساس قیمت آن مرتب کنید و نمایش دهید

بیشتر مغازه های طلافروشی موجودی خود را به یک نوع جواهرات محدود نمی کنند.در برندهای برتر دنیا مثل Tiffany & Co اگر نگاه کنید ، خریداران می توانند وارد شده و جواهرات نقره با قیمت کمتر از 500 دلار یا جواهرات الماس بیش از 10000 دلار خریداری کنند.حتی زمانی که انتخاب جواهرات چندان متنوع نیست، معمولاً قیمت‌های متفاوتی در یک فروشگاه وجود دارد.

جواهرات خود را بر اساس مجموعه نمایش دهید

این یک ایده محبوب نمایش جواهرات است که در فروشگاه های سطح بالا در سراسر جهان دیده می شود. اساس این ایده، بر خلاف نمایش جواهرات بر اساس نوع (حلقه در یک قسمت، گردنبند در قسمت دیگر، و غیره)، این است که مصرف کننده را با مجموعه کامل شگفت زده کنید.

برای این ایده نمایش جواهرات، قطعات جواهرات نباید بخشی از یک مجموعه واقعی باشند. شما قاضی باشید!

تا زمانی که زیورآلات به سبک مشابه طراحی شده باشند و مکمل یکدیگر باشند، می توان آنها را در یک ست ویترین ارائه کرد. فکر کنید: یک النگو به سبک مینیمالیستی در کنار یک جفت گوشواره سبک مینیمالیستی و غیره.

از یک رنگ تاکیدی برای ناحیه نمایش خود استفاده کنید

این با ایده معمولی نمایش جواهرات دو رنگ متفاوت است. با یک رنگ برجسته، می توانید به سادگی برخی از رایزرها و پایه ها را به رنگ های مختلف تغییر دهید، رنگ یک قطعه نمایشگر را اینجا و آنجا تغییر دهید، و voila! شما به تازگی به ویترین خود حس مورد نیاز را داده اید!

vitrin چگونه جواهرات خود را به درستی به نمایش بگذاریم؟

نکته حرفه ای: جواهراتی که روی نمایشگر با رنگ برجسته قرار می گیرند باید ارزش برجسته سازی داشته باشند، زیرا این کار ابتدا چشم را به سمت آن جلب می کند.

مناطقی را با نمایشگرهای جواهرات رنگی مختلف ایجاد کنید

با این ایده نمایش جواهرات، می توانید ویترین طلا فروشی خود را به یک تجربه تماشای وسوسه انگیز تبدیل کنید.

این ایده نمایش جواهرات با نمایش جواهرات توسط مجموعه به خوبی کار می کند. هنگامی که مصرف کنندگان مناطق مشخص شده با رنگ را می بینند، آنها را دعوت می کند تا آن را بررسی کنند!

 

3b651667 5d7f 4a7d a7f4 25d7bef13f11 چگونه جواهرات خود را به درستی به نمایش بگذاریم؟

 

جواهرات در مناطق رنگی مختلف نمایش داده می شود ، استفاده از یک ایده نمایش جواهرات با بخش های رنگی، آنها می توانند از هر مجموعه به دلیل طراحی منحصر به فرد آن  در ذهن خود تفکیک و قدر دانی کنند.

نحوه نمایش جواهرات: نکات کاربردی برای چیدمان ویترین طلا فروشی

ویترین خود را از قبل نقشه برداری کنید تا بدانید چه چیزی را سفارش دهید

همیشه بهترین کار این است که با یک طرح کلی شروع کنید که می خواهید ویترین شما چه شکلی باشد. به این ترتیب می توانید قطعات نمایشگر را مطابق با آن سفارش دهید.

آیا می خواهید ویترین شما توسط یک حرفه ای طراحی شود؟ مجموعه‌های کامل ویترین های ما را ببینید که می‌توانند بیشتر برای فروشگاه شما سفارشی شوند.

فضای سفید را در نظر بگیرید

همچنین به عنوان فضای منفی شناخته می شود، در تجارت بصری فضای سفید به فضای خالی بین محصولات اشاره دارد. این به چشم «یک استراحت» می دهد تا بتواند هر مورد را بدون اینکه کل صفحه نمایش تحت فشار قرار بگیرد پردازش کند.

مانند همه چیز در طراحی، فضای سفید یک تعادل است! خیلی زیاد باشد ویترین شما خالی به نظر می رسد، خیلی کم باشد ، شلوغ به نظر می رسد.

با حذف و افزودن قطعات نمایشگر آزمایش کنید. حتی بهتر از آن، نظر دومی برای خود داشته باشید تا به درستی آن کمک کنید.

از فضای نمایش عمودی، نه تنها افقی، استفاده کنید

با ترکیب عناصر بلندتر و کوتاه‌تر، فضای ویترین طلا فروشی خود را بدون شلوغی بیش از حد افزایش دهید. امتیاز بیشتری برای طراحی دریافت خواهید کرد، به علاوه برای چشم راحت تر است و فضای سفید بیشتری بین جواهرات باقی می ماند.

تعداد زیادی آینه قرار دهید

هیچ کس نمی خواهد نوبت خود را در آینه منتظر بماند. بهترین راه برای تشویق مشتریان به امتحان جواهرات، تهیه آینه های فراوان است.

حتی اگر بخواهید می توانید آینه های تاشو داشته باشید.

فکر کنید که می خواهید نمایشگرها چقدر قابل حمل باشند

اگر می‌خواهید هر شب آن‌ها را از ویترین طلا فروشی خود بردارید یا برای یک نمایش آماده می‌کنید، نمایشگرهایی را در نظر بگیرید که به راحتی جابجا شوند.

به این مطلب امتیاز دهید
[مجموع : 3 میانگین: 3.7]
2 نظر
  1. رضا گفت:

    سلام وقتتون بخیر شما مشاوره طراحی هم میدید ؟

    • مدیر سایت گفت:

      بله در اصل ما مشاوره قبل ار خرید میدیم اگه تمایل داشتین از طریق صفحه تماس با ما ، تماس بگیرید راهنماییتون میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Add your own review

Rating