چگونه ویترین طلا فروشی خود را برای جذب مشتریان طراحی کنیم؟

3c1e5d60 2d4d 469c ad12 5ecdbed3f71d چگونه ویترین طلا فروشی خود را برای جذب مشتریان طراحی کنیم؟

تحقیقات نشان می دهد که 83 درصد از اطلاعاتی که مغز ما پردازش می کند از طریق حس بینایی ما می آید. با در نظر گرفتن این موضوع، منطقی است که تجارت بصری می‌تواند چیزی را که UTALKMARKETING به عنوان «خدمت بی‌صدا» از آن یاد می‌کند، برای مشتریان فراهم کند، خدماتی که به آنها کمک می‌کند محصولات را راحت‌تر پیدا کنند، اطلاعات محصول را ارائه می‌دهد و الهام‌بخش و راه‌حل‌ها و غیره ارائه می‌کند.

از آنجایی که هر متر مربع از فروشگاه شما برای شما هزینه دارد، مهم است که نمایش های بصری جذاب و موثری را در سراسر فضای کسب و کار خود ایجاد کنید. در واقع، فضای خرده فروشی شما اساسا باید به عنوان یک “فروشنده” عمل کند. از این نظر، جذابیت زیبایی شناسی محصولات و فروشگاه شما را برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش افزایش می دهد.

بنابراین، برای بهینه سازی هر متر مربع از فروشگاه خود با تجارت بصری که باعث افزایش فروش در فروشگاه می شود، چه کاری می توانید انجام دهید؟ 

 

7 مورد از کارایی که ویترین طلا فروشی شما را جذاب میکند

 

1. مشتریان خود را بشناسید

تجارت بصری موفق با آشنایی با جمعیت شناسی مشتریان هدف شما شروع می شود. هرچه شرکت شما بیشتر مشتریان خود را درک کند، بهتر می توانید تلاش های بازاریابی بصری خود را تعریف و تنظیم کنید. این راه‌حل‌های رضایت‌بخشی را در فروشگاه ارائه می‌کند که نه تنها افراد بیشتری را به سمت کسب‌وکار شما جذب می‌کند، بلکه تجربه مشتری را نیز بهبود می‌بخشد.

 

2. ویترین طلا فروشی جذاب ایجاد کنید

با طراحی ویترین طلا فروشی کاربردی و زیبا ، اولین تاثیر بسیار خوبی را روی مشتریان ایجاد کنید. از آنجایی که ویترین فروشگاه شما اولین چیزی است که مشتریان هنگام برخورد با کسب و کار شما می بینند، ایجاد ویترین های جذاب یا یک نمای بیرونی جذاب، یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتریان به فروشگاه شما است.

طراحی ویترین طلا فروشی “مرحله ای” است که در آن می توانید محصولات و برند خود را به مخاطبان خود منتقل کنید. این آنها را به مکانی کلیدی برای نمایش محصولات جدید، پرفروش ترین ها یا سایر مواردی که می خواهید با نرخ های ویژه تبلیغ کنید تبدیل می کند. برای ایجاد یا تمدید مداوم علاقه، باید به طور منظم نمایشگرهای پنجره خود را تغییر دهید.

تعطیلات و تغییر فصل فرصت های مناسبی برای ایجاد ویترین های مضمونی است که برای خریداران جذاب است. مطمئن شوید که ویترین خود را تمیز نگه میدارید. علاوه بر این، شما می خواهید از درهم ریختگی جلوگیری کنید. نمایشگرهای شلوغ، هضم سریع پیامی را که می‌خواهید با آن ارتباط برقرار کنید، برای مشتری سخت می‌کند.

 

ffe106e3 af7b 4049 aadc 6debc428844f چگونه ویترین طلا فروشی خود را برای جذب مشتریان طراحی کنیم؟

 

3. یافتن محصولات ویژه شما را برای مشتریان آسان کنید

برای کسب‌وکارهای موفق غیرمعمول نیست که جدیدترین و گران‌ترین اقلام خود را در نزدیکی جلوی فروشگاه خود قرار دهند تا مشتریان برای یافتن آن‌ها سخت به دنبال آن نباشند.

مطمئن شوید که محصولاتی که در ویندوز نمایش می دهید به راحتی قابل دسترسی هستند، بدون اینکه مزاحمتی برای تجارت شما ایجاد کنند. مشتریانی که آنچه را که در پنجره می بینند دوست دارند، احتمالاً می خواهند از نزدیک نگاه کنند. برای ایجاد یک تجربه بصری که جریان دارد، موضوع خود را درون خود حمل کنید. از پنجره ها تا پلان طبقه، برای ارتقای تجربه مشتری تلاش کنید.

 

4. کارکنان خود را در تجارت بصری آموزش دهید

یک فروشگاه جذاب از نظر بصری و نمایشگرهای طراحی شده استراتژیک درون آن باید توسط کارکنانی عالی پشتیبانی شود که می‌توانند فرآیند فروش را که در ابتدا توسط تجارت شما آغاز شده است، تقویت کنند. اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما آموزش‌ها و ابزارهای لازم را برای تبلیغ و فروش موفق محصولات در نمایشگرهای شما دارند.

 

126e69ae f09d 42d6 83ef 8daf37fb5002 چگونه ویترین طلا فروشی خود را برای جذب مشتریان طراحی کنیم؟

5. تجارت بصری باید از تبلیغات شما پشتیبانی کند

چه در حال اجرای یک کمپین تبلیغاتی از طریق چاپ، تلویزیون یا رادیو هستید، تجارت بصری شما باید تلاش های بازاریابی شما را تقویت و پشتیبانی کند. اگر شعار یا شعار خاصی دارید که در تبلیغات استفاده می کنید، همان شعار را در نمایشگرهای خرده فروشی خود تکرار کنید. این به شما کمک می کند تصویر برند ثابتی داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که بازاریابی و تجارت بصری شما همگام هستند.

تبلیغات فروش یا رویداد ویژه؟ شما می توانید از تابلوهایی در خارج از کسب و کار و در فروشگاه خود استفاده کنید تا مشتریان را به سمت تجارت بصری که می خواهید ببینند و محصولاتی که می خواهید بخرند راهنمایی کنید.

 

6. از گروه بندی محصولات در تجارت بصری خود استفاده کنید

گروه بندی محصولات در تجارت بصری شما راه خوبی برای جلب توجه مشتری و برانگیختن تخیل آنها با ایده هایی است که چگونه می توانند از محصولات شما برای بهبود زندگی خود استفاده کنند. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما یک فروشگاه مبلمان است، ممکن است نمایشگرهایی را با گروهی از محصولات راه اندازی کنید که تصور اینکه همان محصولات در خانه خود چگونه به نظر می رسند را برای مردم آسان می کند.

همچنین می‌توانید از گروه‌بندی محصولات برای «گفتن یک داستان» استفاده کنید. آیا می خواهید علاقه نانوایان مشتاق را جلب کنید؟ می توانید بشقاب های کیک پیچیده را در کنار لوازم تزئین کیک و مخلوط کیک قرار دهید. یا، اقلام را بر اساس رنگ ها یا تم ها گروه بندی کنید (فقط مطمئن شوید که همه آنها را به هم گره زده اید).

7. از فناوری استفاده کنید

همانطور که می دانید، ما در عصری زندگی می کنیم که رسانه های دیجیتال به طور فزاینده ای محبوب می شوند. و طبق یک گزارش، ساینیج دیجیتال وسیله ای بسیار موثر برای جلب توجه مصرف کنندگان است. در واقع، 63 درصد از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتند، گفتند که توسط رسانه های دیجیتالی که در تبلیغات استفاده می شوند، طراحی شده اند.

صفحات لمسی تعاملی که به خریداران امکان جستجو، مرور و اشتراک گذاری را می دهد، توسط بسیاری از خرده فروشان استفاده می شود. برخی از خرده فروشان مد اکنون “آینه های حافظه” دارند که تصاویر مصرف کنندگان را در لباس های مختلف ذخیره می کنند. این به آنها امکان می دهد تصاویر را با دیگران مقایسه یا به اشتراک بگذارند.

آزمایش با عناصر مختلف رسانه دیجیتال به شما کمک می‌کند تا با مصرف‌کنندگان متبحر فناوری تعامل داشته باشید و تجارت بصری خود را مرتبط نگه دارید، زیرا فناوری همچنان در حال تکامل است.

به این مطلب امتیاز دهید
[مجموع : 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Add your own review

Rating