ایده های نمایش طلا برای ویترین طلا فروشی ها

0d4fda31 0b07 4d14 9720 7f74e27da64e ایده های نمایش طلا برای ویترین طلا فروشی ها

نکات جذاب برای نمایش طلا در ویترین طلا فروشی

قبل از شروع، مهم است که قدرت تجارت بصری جواهرات را در نظر داشته باشید.تجارت بصری عمل نمایش محصولات با هدف جذب مشتریان و تشویق آنها به خرید است. تجارت بصری، به ویژه تجارت بصری جواهرات، می تواند در تاثیرگذاری بر خریدهای فوری بسیار موثر باشد.

حتی خریدهایی که با دقت برنامه ریزی شده اند – جایی که مشتریان ایده واقعی از آنچه قصد خرید دارند – را نیز می توان به تنظیمات صفحه نمایش شما نسبت داد.پس از همه، اگر آنها کالایی را که فعالانه به خرید آن فکر می کنند یا چیزی شبیه آن را نبینند، فروشگاه شما را ترک خواهند کرد. به همین سادگی است!

ایده های نمایش جواهرات ذکر شده در زیر می توانند با هم استفاده شوند. یا، می توانید یک ایده نمایش جواهرات را فیلتر کنید تا به فروشگاه خود جلوه ای بی نظیر بدهید.

1. جواهرات خود را بر اساس قیمت آن مرتب کنید و نمایش دهید

بیشتر بوتیک های جواهرات موجودی خود را به یک نوع جواهرات محدود نمی کنند.حتی زمانی که انتخاب جواهرات چندان متنوع نیست، معمولاً قیمت‌های متفاوتی در یک فروشگاه وجود دارد.

2. جواهرات خود را بر اساس مجموعه نمایش دهید

این یک ایده محبوب نمایش جواهرات است که در فروشگاه های سطح بالا در سراسر جهان دیده می شود. اساس این ایده، بر خلاف نمایش جواهرات بر اساس نوع (حلقه در یک قسمت، گردنبند در قسمت دیگر، و غیره)، این است که مصرف کننده را با مجموعه کامل شگفت زده کنید.

برای این ایده نمایش جواهرات، قطعات جواهرات نباید بخشی از یک مجموعه واقعی باشند.

تا زمانی که زیورآلات به سبک مشابه طراحی شده باشند و مکمل یکدیگر باشند، می توان آنها را در یک ست ویترین ارائه کرد. فکر کنید: یک النگو به سبک مینیمالیستی در کنار یک جفت گوشواره سبک مینیمالیستی و غیره.

3. از یک رنگ تاکیدی برای افزودن پاپ به ناحیه نمایش خود استفاده کنید

این با ایده معمولی نمایش جواهرات دو رنگ متفاوت است. با یک رنگ برجسته، می توانید به سادگی برخی از رایزرها و پایه ها را به رنگ های مختلف تغییر دهید، رنگ یک قطعه نمایشگر را اینجا و آنجا تغییر دهید.

نکته حرفه ای: جواهراتی که روی نمایشگر با رنگ برجسته قرار می گیرند باید ارزش برجسته سازی داشته باشند، زیرا این کار ابتدا چشم را به سمت آن جلب می کند.

4. مناطقی را با نمایشگرهای جواهرات رنگی مختلف ایجاد کنید

با این ایده نمایش جواهرات، می توانید ویترین خود را به یک تجربه تماشای وسوسه انگیز تبدیل کنید.این ایده نمایش جواهرات با نمایش جواهرات توسط مجموعه به خوبی کار می کند. هنگامی که مصرف کنندگان مناطق مشخص شده با رنگ را می بینند، آنها را دعوت می کند تا آن را بررسی کنند!

استفاده از ایده نمایش جواهرات با بخش های رنگی، بار حواس بیش از حدی را که مشتریان گاهی اوقات در صورت مواجهه با خیره کننده بیش از حد در چهره خود تجربه می کنند، کاهش می دهد. با مناطق به وضوح تعریف شده، آنها می توانند از هر مجموعه به دلیل طراحی منحصر به فرد آن قدردانی کنند.

 

نحوه نمایش جواهرات: نکات کاربردی برای چیدمان ویترین

1. ویترین خود را از قبل نقشه برداری کنید تا بدانید چه چیزی را سفارش دهید

همیشه بهترین کار این است که با یک طرح کلی شروع کنید که می خواهید ویترین شما چه شکلی باشد. به این ترتیب می توانید قطعات نمایش جواهرات را مطابق با آن سفارش دهید.

با این حال خود را محدود نکنید! شما یک ویترین در حال تکامل با آزادی می خواهید که آن را هر طور که می خواهید تازه کنید. با هدف خرید کنید، اما نه در مقادیر دقیق.

2. فضای سفید را در نظر بگیرید

همچنین به عنوان فضای منفی شناخته می شود، در تجارت بصری فضای سفید به فضای خالی بین محصولات اشاره دارد. این به چشم «یک استراحت» می دهد تا بتواند هر مورد را بدون اینکه کل صفحه نمایش تحت فشار قرار بگیرد پردازش کند.

مانند همه چیز در طراحی، فضای سفید یک تعادل است! خیلی زیاد است و ویترین شما خالی به نظر می رسد، خیلی کم و شلوغ به نظر می رسد.

با حذف و افزودن قطعات نمایشگر آزمایش کنید. حتی بهتر از آن، نظر دومی برای خود داشته باشید تا به درستی آن کمک کنید.

3. از فضای نمایش عمودی، نه تنها افقی، استفاده کنید

وقتی شهرها به ظرفیت سکونت خود می رسند چه می کنند؟ آنها به سمت بالا حرکت می کنند!

با ترکیب عناصر بلندتر و کوتاه‌تر، فضای ویترین خود را بدون شلوغی بیش از حد افزایش دهید. امتیاز بیشتری برای طراحی دریافت خواهید کرد، به علاوه برای چشم راحت تر است، و فضای سفید بیشتری بین جواهرات باقی می ماند.

4. تعداد زیادی آینه قرار دهید

هیچ کس نمی خواهد نوبت خود را در آینه منتظر بماند. بهترین راه برای تشویق مشتریان به امتحان جواهرات، تهیه آینه های فراوان است.

حتی اگر بخواهید می توانید آینه های تاشو داشته باشید، مانند آینه تاشو چرمی Allure در زیر، به خصوص اگر جواهرات خود را در نمایشگاه به نمایش می گذارید.

5. فکر کنید که می خواهید نمایشگرها چقدر قابل حمل باشند

اگر می‌خواهید هر شب آن‌ها را از ویترین حذف کنید یا برای یک نمایش آماده می‌کنید، نمایشگرهایی را در نظر بگیرید که به راحتی جابجا شوند.

برخی از گزینه ها عبارتند از سینی های سبک وزن، پایه های گردنبند تاشو، تخته های زنجیره ای با سه پایه و موارد دیگر.

جذابیت بیشتر ویترین طلا فروشی

1. هر چیزی را که در سه اینچ اول صفحه نمایش قرار داده شده است بردارید.

چشم ممکن است آن قطعات را از دست بدهد، و این فقط به کاهش و اضافه کردن به هم ریختگی ظاهر کلی شما کمک می کند.

2. قطعات نمایشی را جستجو کنید که می توانند با هم گروه بندی شوند.

اگر همان قطعات نمایشگر را در ارتفاع های مختلف پیدا کنید، بهتر است. با قرار دادن آنها در مجاورت یکدیگر، می توانید فضای “سفید” بیشتری را به تنظیمات ویترین خود اضافه کنید.

توجه داشته باشید که مانند نمایشگرهای بلندتر، نمایشگرهای گروه بندی شده با ارتفاع های مختلف معمولاً در قسمت پشتی قرار دارند، بنابراین آنها را در آنجا قرار دهید.

3. نمایشگرهای خود را با منحنی ها از وسط یک مجموعه ویترین جدا کنید و آنها را در لبه مجموعه قرار دهید.

این ممکن است ناچیز به نظر برسد، اما عناصر منحنی واقعاً برای جلب توجه به مجموعه ویترین بعدی کار می کنند.

به این مطلب امتیاز دهید
[مجموع : 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Add your own review

Rating