ویترین طلا فروشی 10 برند برتر

ایده برای طلا فروشی
5 ایده برای طلا فروشی
آوریل 22, 2024
767868768 ویترین طلا فروشی 10 برند برتر

ویترین طلا فروشی برخی از برندهای مطرح دنیا

کارتیه یا Cartier

کارخانه مشهور جواهرات الماس کارتیه دارای دفتر مرکزی در پاریس، فرانسه است.

علاوه بر الماس، ساعت و انواع دیگر جواهرات تولید می کند. کارتیه طیف گسترده ای از کالاها را تولید می کند که همه آنها برای برآوردن نیازهای زنان و مردان طراحی شده اند. این شرکت در حدود 200 مکان واقع در 125 کشور مختلف تجارت می کند.

 

برند بولگاری یا Bvlgari

اجناس این برند دارای سبک های جدید و قابل توجهی از محصولات است، از جمله پیوندهای طلایی عظیم و قابل توجه همراه با طرح های خارق العاده که دارای نوآوری های پیشرفته هستند.

این شرکت دارای یک شبکه توزیع گسترده است که سراسر جهان را در بر می گیرد و از بیش از 300 فروشگاه تشکیل شده است که می توان آنها را در مناطق مختلف خرید یافت. توکیو بزرگترین و فوق العاده ترین مکان خرده فروشی این شرکت است.

علاوه بر ساعات کاری ویترین های سنتی، شرکت الماس برتر همیشه باز است و آماده پذیرش سفارشات اجناس خود از طریق خرید آنلاین آسان است.

علاوه بر این، آنها یک بخش مراقبت از مشتری جداگانه دارند که به سوالات و نگرانی های مشتری رسیدگی می کند. وقتی صحبت از الماس به میان می‌آید، بولگاری به دلیل کیفیت محصولش بهترین آنها را در اختیار دارد. جواهرات برند لوکس را مرور کنید و مجموعه خیره کننده جواهرات بولگاری را بررسی کنید تا آیتم عالی را پیدا کنید.

برند هری وینستون یا Harry Winston

تقریباً هشتاد سال است که هری وینستون، طراح جواهرات آمریکایی، یکی از مورد اعتمادترین نام ها در تجارت الماس بوده است. بهترین جواهرات الماس این شرکت بی نظیر است. شرکت هری وینستون از زمان آغاز به کار خود در سال 1932 خانه خود را در اپل بزرگ ساخته است.

برای هری وینستون، بهترین شرکت الماس، شهر نیویورک، به عنوان محل دفتر مرکزی خدمت می کند. الماس های هری وینستون دارای تمام “4C” (وزن قیراط، رنگ، برش و شفافیت) هستند که برای قضاوت در مورد کیفیت الماس استفاده می شود. هنگام ارزیابی یک سنگ قیمتی، 4Cها معیار کمی از کیفیت آن را بر اساس نمودارها و مقیاس های پذیرفته شده جهانی ارائه می دهند.

این شرکت تنها چیزهای الماسی بی نظیری را ایجاد می کند. هیچ دو موردی دقیقاً شبیه هم نیستند. در عوض، این شرکت قطعات بسیار خوبی از جواهرات الماس تولید می کند که زیبایی ذاتی الماس را برجسته و افزایش می دهد.

آنها به طرز ماهرانه ای هر الماس را با استانداردهای دقیق تراشیدند تا درخشندگی و آتش خیره کننده آن بتواند از بین برود. علاوه بر این، دقت برش الماس، تناسبات، شبح و نمای نهایی آن را تعیین می کند. این پیشرفت ها در کنار هم باعث می شود که الماس با شکوه تر به نظر برسد.

 

برند تیفانی یا Tiffany & Co

Tiffany & Co یک شرکت آمریکایی کالاهای لوکس است که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک قرار دارد و یکی از شناخته شده ترین نام های الماس در جهان است. این شرکت برای اولین بار درهای خود را در سال 1837 افتتاح کرد. این تجارت به دلیل جواهرات خود شناخته شده است، اما همچنین کالاهای چرمی و سایر لوازم جانبی مرتبط با جواهرات تولید می کند.

 

برند چوپارد یا Chopard

در تجارت از سال 1860، Chopard به عنوان یک تولید کننده ساعت و جواهرات شناخته شده است، اما تخصص آن به تولید الماس گسترش می یابد. دفتر اصلی این شرکت در شهر ژنو سوئیس واقع شده است. گردنبند، آویز، گوشواره، انگشتر و دستبند تنها تعدادی از انواع جواهراتی است که شوپارد طراحی و به فروش می رساند.

 

برند دی بیرز یا De Beers

De Beers یک شرکت چند ملیتی است که تجارت اصلی آن استخراج و تجارت الماس است. De Beers در سال 1888 تاسیس شد. این شرکت بر روی صنعت الماس از جمله معدن، استخراج، تجارت، خرده فروشی و تولید تمرکز دارد.

استخراج معادن در نهشته‌های آبرفتی، چاله‌های باز، مکان‌های ساحلی و دریاهای عمیق، تمرکز فعلی تلاش‌های توسعه این شرکت است. استخراج معادن در نامیبیا، بوتسوانا و آفریقای جنوبی انجام می شود. علاوه بر این، این برند خاص بهترین الماس تقریباً در 35 کشور مختلف فعالیت می کند.

 

برند بوشرون یا Boucheron

Boucheron که 160 سال پیش در پاریس تأسیس شد، در سراسر جهان به عنوان تولید کننده جواهرات استثنایی شناخته شده است.

Frederic Boucheron، اولین جواهرساز مدرن که در میدان معروف وندوم مغازه راه اندازی کرد، به دنبال سنگ های قیمتی قابل توجه و ارزشمندی بود که زیبایی، قدرت و اصالت را از گوشه و کنار زمین می تابید.

 

برند ون کلیف و آرپلز یا  Van Cleef & Arpels

Van Cleef & Arpels یک شرکت فرانسوی است که جواهرات، ساعت‌ها و عطرهای درجه یک تولید می‌کند. این شرکت در سال 1896 تاسیس شد. پاریس، فرانسه و محل دفتر اصلی شرکت است. این شرکت محصولاتی مانند جواهرات و سنگ های قیمتی تولید می کند.

این شرکت علاوه بر سنجاق، جواهرات، گیره مو، آویز و قطره های قابل جابجایی، دکمه سرآستین، دستبند، گردنبند، گوشواره و عطر می فروشد. شرکت Top Diamond، Van Cleef & Arpels، اجناس را در سراسر آسیای جنوبی و جنوب شرقی و خاورمیانه از طریق فروشگاه‌ها و بخش‌های مستقل در فروشگاه‌های بزرگتر به فروش می‌رساند.

 

برند دیوید یورمن یا David Yurman

دیوید یورمن یک طراح جواهرات آمریکایی است که کسب و کار خود را در سال 1980 در شهر نیویورک راه اندازی کرد. تقریباً 33 مکان خرده فروشی در ایالات متحده و 11 فروشگاه اضافی در سطح بین المللی برای اداره این تجارت استفاده می شود. دیوید یورمن نمونه ای جاودانه از خلاقیت، اصالت و هنر خارق العاده است.

دیوید، مجسمه‌ساز و نقاش، این شرکت را در شهر نیویورک راه‌اندازی کرد و اکنون این برند برجسته‌ترین برند جواهرات و ساعت لوکس آمریکایی است. آنها با هم قدردانی مشترک خود را از خلاقیت در صنعت الماس گسترش دادند.

 

برند فرد یا Fred

فرد ساموئل، طراح مشهور جواهرات آرژانتینی، شرکت Best Diamond Fred Paris را در سال 1936 تأسیس کرد. بسیاری از سال های حرفه ای ساموئل در شهر نورها بود. شیفتگی مادام العمر او به اقیانوس و تربیت در آمریکای جنوبی بر رنگ های جسورانه و الگوهای پیچیده جواهرات او تأثیر گذاشت.

جواهرات او به نشانه زرق و برق غیررسمی جدید و ظرافت پر زرق و برق و آرام، القا شده با شادی مداوم و اصالت جسورانه تبدیل شد که کدهای جواهرات جواهرات را تغییر داد و اکنون جزو برترین شرکت های الماس در جهان است.

به این مطلب امتیاز دهید
[مجموع : 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Add your own review

Rating